Szołrum od kuchni.

SONY DSC

.

Ostatnimi czasy odnosimy nieodparte wrażenie że jesteśmy bohaterami cooltowego Porwania Baltazara Gąbki. Kilka dni temu odwiedził nas – niegrzesząc dyskrecją – KOLEJNY szpieg z Krainy Deszczowców. Schemat jest ten sam: DON PEDRO wchodzi i wypytuje naszą sklepową-ekspedientkę: co skąd i od kogo, a przede wszystkim na jakiej prowizji, bo ON TEŻ CHCE OTWORZYĆ SZOŁRUM.
Asia jak zwykle rozbawiona po pachy, bo ma mistrzostwo świata w spławianiu nieproszonych gości, a za cięte riposty otrzymuje DODATEK.

Aby ukrócić te żenujące akcje postanowiłyśmy PUBLICZNIE odpowiedzieć na pytanie:
„Jak być zaj***stym i prowadzić Szołrum? Omówienie naprzykładzie Crazy J&Z.”

Nie będziemy ukrywać że prowadzenie dobrze banglającego Fanpejdza i Szołrumu wymaga od nas zaangażowania oraz ciężkiej pracy, czasem nawet 20 minut dziennie. Co więcej, bez tych kilku pseudointeligentnych notek tygodniowo bylibyśmy tylko nudnym PUNKTEM SPRZEDAŻOWYM.

Kolejną ważną kwestią jest zasada NIE POWIELAĆ SIĘ ZA BARDZO, co w naszym wypadku oznacza poznańską WYŁĄCZNOŚĆ na dziecięce ubranka, którą zaczęłyśmy wprowadzać. Mamy i będziemy miały  najlepsze projekty tych marek,  które nie chcą sie rozdrabniać na niezliczone  sklepy, sklepiki, szołrumy, szołrumiki, stragany, straganiki… Bo za chwilę się okaże, że cenione polskie marki odzieżowe sprzedawane są gdzieś pomiędzy kiełbasą a chlebem ze smalcem na targowym straganie…

Następny istotny punkt. Wielu DON PEDRÓW pyta jak to możliwe że mamy te czy tamte marki, a przede wszystkim BOOSO?? Tu kluczowym jest słowo: szantaż. I tak dla przykładu: projektantce z Piu Di ME porwałyśmy kota. Niestety na TRUDNODOSTĘPNYCH właścicieli BOOSO potrzeba było czegoś więcej dlatego… zdobyliśmy ich SEXtaśmę😛

Ostatnia sprawa dotyczy tego jakie marki u nas goszczą. Tu z pomocą przychodzi zawsze Wróżbita Maciej. Bez jego nieocenionej pomocy w podejmowaniu kluczowych decyzji byłybyśmy skończone.

 

Mamy nadzieje, że ten krótki instruktarz prowadzenia szołrumu pomoże Wam w owocnym otwieraniu własnych biznesów😀

 

Xoxo Crazy J&Z

 

P.S.  Przy okazji potwierdzamy oficjalnie – TAK to prawda że najnowsza kolekcja TUSS jest dostępna wyłącznie u nas. Nie ma jej nawet sam TUSS. Ale taki numer tylko my potrafimy wykręcić😛