Boccoo

Boccoo12

.

.

MARKA BOCCOO, czyli pierwszy COMMING OUT na Crazy J&Z😀

Przedstawiamy Wam nowość tak nową, że nie ma jeszcze strony internetowej. A ich profil na FB działa od 15 minut😀 Na serio!

Dwie fajne laseczki zabrały się za szycie i uszyły kolekcję ubranek dziecięcych. Na koniec NA SPONTANIE odważyły się przyjść z całością do nas😀 Bardzo nam miło i … gratulujemy odwagi😀
Ale do rzeczy.
Kolekcja jest gigantyczna. Mają sukienki, spódniczki, dresy, bluzy, kurtki, nawet mufkę dla dziewczynek…  A wszystko w kilku wersjach i kolorach. Mamy wrażenie, że dziewczyny trochę oszalały idąc tak szeroko… Albo myślały nad nią 10 lat albo mają talent. Trudno wyczuć.. W każdym bądź razie wszystkiego na raz nie jesteśmy w stanie opisać.
.
Co się tyczy sukienek… Niby eleganckie, ale miękkie i wygodne. Zocha zaczęła chodzić w nich na co dzień, bo wreszcie wygląda jak dziewczynka a nie łobuz-dresiarz  :D W sam raz na zbliżające się święta i objazdówkę po rodzinie! A potem do szkoły lub przedszkola :DWszystkie ubranka zakrawają o klimat Zary (ceny także), ale… materiały mają top premium + dodatki z prawdziwej skóry + ręczna robota. Ciekawe czy tak zostanie, czy to tylko dobry start?
.
Po ciuszki BOCCOO zapraszamy do Showroomu od poniedziałku (będzie nowa dostawa). To co miałyśmy już zniknęło z wieszaków…Poniżej przeurocze focie oraz kilka z kłótni Zochy i Dżonasa o to kto ma większego siusiaka (!??!)…..😛

.

W sprawie zamówień piszcie pod boccoo@boccoo.com.pl  :-) Mail już działa!

A na fejsie znajdziecie Boccoo TU

.

Boccoo06

Sukienka w BW ktareczkę BOCCOO 160 zł

Boccoo05

Sukienka BOCCOO 160 zł
Bluza miodowa GAPULA 69 zł

Boccoo07

Sukienka BOCCOO 160 zł
Bluza miodowa GAPULA 69 zł

Boccoo04

Sukienka BOCCOO 160 zł
Bluza miodowa GAPULA 69 zł

Boccoo08

Sukienka brązowa w pepitkę BOCCOO 160 zł
Buty ZARA

Boccoo09

Sukienka BOCCOO 160 zł
Buty ZARA

Zocha pyta Dzonasa: „Ty masz siusiaka?”
Dżonas: „Mam dużego!”
Zocha: ” Ja też mam ale większego!!!”
Dżonas: „Nie bo ja mam większego!”
Zocha: „Mój jest największy!”
Dżonas (wściekły i poirytowany brakiem argumentów) krzyczy: „Ja mam dużego, gołego i… szalonego siusika!” …

Boccoo09a

Sukienka BOCCOO 160 zł
Buty ZARA

Boccoo09b

Sukienka BOCCOO 160 zł
Buty ZARA

Boccoo03

Sukienka BOCCOO 160 zł
Buty ZARA

Boccoo02

Sukienka w szkocka kratkę BOCCOO 160 zł

Boccoo01

Sukienka w szkocka kratę BOCCOO 160 zł

Boccoo11

Boccoo10a

Boccoo10

Boccoo10b

Boccoo13

Bluza kangurka BOCCOO 130 zł
Spodnie dersowe z kieszonka BOCCOO 120 zł

Boccoo15

Boccoo14

Boccoo16

????????

Boccoo20

????????

????????