Poczytaj mi MAMO

StareKsiążki09

Pamiętacie książeczki POCZYTAJ MI MAMO? No ba, pewnie, że pamiętacie 😀
Była to seria książek dla dzieci wydawana przez Naszą Księgarnię od 1951 roku. Książeczki były kolorowe, miały po 24 strony i format 16 cm. Każdy je miał i każdy dręczył rodziców żeby mu je poczytali. Trzy lata temu Nasza Księgarnia rozpoczęła wydawanie ich reprintów, zebranych po dziesięć w jednym tomie. Generalnie niezły czad, publikowane są w niezmienionej szacie graficznej czyli zupełnie innej niż np styl Disneya 😀
Z RETRO POZYCJI BAJKOWYCH  mamy jeszcze „Kto pocieszy Maciupka?” (autorki Muminków), w której oczywiście „Buka wielka jak góra przybyła siać spustoszenie” 😀
Apropo tej książeczki… czy ktoś nam wyjaśni dlaczego w „Muminkach” Mimbla jest siostrą Małej Mi, natomiast w tej książeczce jest jej matką????? Może ktoś to ogarnia.. Dla nas brzmi jak skandal obyczajowy!

Poniżej linki zakupowe, jakby ktoś miał ochotę się zaopatrzyć 😀

Poczytaj mi Mamo (księga I)
Poczytaj mi Mamo (księga II)
Poczytaj mi Mamo (księga III)
Poczytaj mi Mamo jeszcze raz
Kto pocieszy Maciupka?

StareKsiążki10

StareKsiążki11

StareKsiążki05

StareKsiążki06

StareKsiążki07

StareKsiążki08

????????

????????